

Bezpieczeństwo Klienta
Bezpłatna wysyłka i zwrot dla zamówień od 500PLN. Bezpłatna wysyłka i zwrot w ramach Gwarancji.
14 dni Gwarancja Zwrotu Pieniędzy
mRaty 0% dostępne dla wszystkich klientów posiadających polskie konto bankowe, dowód, PESEL
Monocykl elektryczny Inmotion V13 Challenger 4500W 3024Wh 126V 22" - to pierwszy na świecie, najbezpieczniejszy, najpotężniejszy i najbardziej innowacyjny 22" monocykl elektryczny z transformowaną amortyzacją. Bezpieczeństwo jest priorytetem dla Inmotion. Dlatego w Monocyklu elektrycznym Inmotion V13 zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań na każdym etapie projektowania.
Silnik ma stopień ochrony IPX6, który został zaprojektowany tak, aby był wysoce wodoodporny do punktu zanurzenia, aby umożliwić jazdę w każdych warunkach pogodowych. Silnik wykorzystuje najgrubsze na rynku przewody (8 AWG), aby zmniejszyć rezystancję i nagrzewanie się przewodów fazowych. Przy mocy 4500 watów i maksymalnej mocy wyjściowej 10000 watów, V13 jest ultra potężnym i najmocniejszym na rynku co potwierdza się momentem obrotowym 300 Nm i maksymalną prędkością bez obciążenia 140km/h. Za bezpieczeństwo dba też podwójny czujnik Halla na wypadek awarii jednego systemu, kontrolę przejmie drugi, a koło pozostanie sprawne. INMOTION stwierdza, że silnik można łatwo usunąć w ciągu zaledwie 30 minut co daje możliwość łatwej wymiany opony. Koło w V13 (felga z oponą i silnikiem) mogą wytrzymać ciśnienie statyczne do 2700kg co jest na ten moment nieosiągalny dla innych producentów absolutny maksimum.
Kontroler, nazwany Raptor, został zaprojektowany tak, aby obsłużyć ponad 50% maksymalnej mocy wyjściowej silnika z łącznie 42 mosfetami i może pozwolić na ciągły prąd 1000 amperów. System wykorzystuje 18 kondensatorów, aby zmniejszyć ciepło i obciążenie kontrolera, szczególnie podczas ostrej jazdy; zmniejsza to również obciążenie baterii. Sterownik posiada również aktywne chłodzenie z podwójnymi wentylatorami. Kontroler Raptor posiada modułową konstrukcję koncepcyjną (3 warstwy: zewnętrzna obudowa, płyta sterownika, płyta przewodząca ciepło) z wodoodpornością IPX5 = dążenie do zapewnienia dużego marginesu bezpieczeństwa.
Akumulator został zaprojektowany z inteligentną konstrukcją BMS, aby umożliwić niezależne monitorowanie i diagnostykę ogniw. Wdrożono nową technologię równoważenia ogniw, która może wydłużyć żywotność pakietu nawet o 100%. Akumulator jest w pełni uszczelniony, co zapewnia wodoodporność na poziomie IPX7 i ma zintegrowaną konstrukcję rozpraszania ciepła z nowoczesnymi czujnikami temperatury. Dodatkowa konstrukcja obejmuje nadmiarowy mechanizm ładowania, w przypadku awarii jednego systemu akumulator będzie nadal działał. Challenger wykorzystuje również TCS (system komunikacji trójkątnej), w którym akumulatory i sterownik są połączone jednocześnie, dzięki czemu w przypadku awarii jednego kanału sterownik może nadal monitorować oba akumulatory. Strategia ochrony to 11x2 czujniki temperatury, 1x2 czujniki wilgotności (1 dla każdego akumulatora) i 3 czujniki ochrony ładowania. Innowacyjny system ładowania umożliwia najszybsze ładowanie baterii 3024 Wh za 2h przy użyciu dwóch ładowarek po 7A.
Zawieszenie jest podobne do V11, ale znacznie ulepszone, wykorzystując podwójne amortyzatory pneumatyczne, co zapewnia płynniejszą jazdę i pozwala na regulację oraz transformację zawieszenia w celu jazdy podobnej do koła bez zawieszenia.
W V13 zastosowano rozwiązania podnoszące komfort użytkowania w postaci Off Roadowych regulowanych pedałów (kąt i wysokość) i nowoczesnych Power Padów już w zestawie.
Dostępne akcesoria: ładowarka na 7A; siedzenie.
Inmotion jest najdroższą marką wśród producentów monocykli elektrycznych. Wszystkie koła Inmotion kosztują mniej więcej o 20-30% więcej od konkurencji i nie stoi to na przeszkodzie dla sprzedaży. Do kogoś przemawia bezpieczeństwo i jakość wykonania, do kogoś rozbudowany interfejs i możliwości sztucznego intelektu, do kogoś tryb rozwiązania problemów (na przykład bezpłatna wymiana płyt Driver Board w V12HS), do kogoś innowację wprowadzane Inmotion i t.d. Każdy znajdzie coś dla siebie co go przekonuje by wybrać Inmotion. Co nie znaczy że nie sprzedają się kółka innych producentów. Każdy producent ma swoich fanów i każdy chwali swoje.
Zatem wracając do V13 to brak konkurencji na ten moment jak z punktu widzenia 22" kółka z transformowaną amortyzacją tak i punktu widzenia wprowadzonych innowacji.
V13 będzie produkowany w ograniczonej ilości 2000 sztuk (pierwsza partia = Batch 1), które będą dostępne dla naszych klientów jeszcze w tym roku. Większość pójdzie do Stanów. Zatem nasze klienci będą jedne z pierwszych lub pierwsze w UE (z V12HT tak było i z V13 tak będzie). By móc zaspokoić potrzeby i możliwości V13 już jest zamówiony i do końca sierpnia w promocyjnej cenie. Zatem ilość jest ograniczona ww czynnikami.
1) Zasięg jazdy mierzony jest przy temperaturze 25°C, około 20km/h, ładowności 70 kg i płaskiej nawierzchni. Czynniki takie jak nawyki jazdy, temperatura otoczenia, stan nawierzchni drogi, ładowność itp. będą miały wpływ na ciągły przebieg podróży.
2) Maksymalna prędkość przelotowa mierzona jest przy 25°C, ładowności 70 kg, pełnym napięciu elektrycznym i płaskiej nawierzchni. Czynniki takie jak nawyki jazdy, temperatura otoczenia, stan nawierzchni drogi, ładowność itp. będą miały wpływ na prędkość.
3) Czas ładowania różni się w zależności od temperatury otoczenia i pojemności akumulatora, która może zmieniać się z biegiem czasu. Dodatkową ładowarkę należy zakupić osobno.
4) Pierwsza i druga cyfra charakterystyczna (zgodnie z PN-EN 60529:2003)
* - Oferta ma ograniczenia ilościowe i może być zakończona wcześniej.
** - IPX jest międzynarodową normą określającą wodoodporne właściwości różnego rodzaju przyrządów. Oczywiście im wyższy parametr tym lepiej.
Parametr wodoodporności określany jest za pomocą 8 stopniowej skali IPX wg standardu IEC 529, gdzie zero określa najniższą wodoodporność, a 8 najwyższą.
- IPX5: Całkowita ochrona przed strumieniem wody płynącej z różnych kierunków z wydajnością do 12,5 litra na minutę. Wodoodporność przy deszczu i zachlapaniu. Nadaje się dla turystyki pieszej, rowerowej, żeglarstwa. Należy pamiętać, że woda może przedostać się podczas zanurzenia lub skierowania silnego strumienia wody na przedmiot mający opisywaną klasę wodoszczelności.
- IPX7: Pozwala na zanurzenie w wodzie do 30 minut na głębokość do 1 metra. Pierwsza klasa wodoszczelności "podwodnej". Przedmioty tej klasy nadają się do użytku w czasie pływania w wodzie i snorkelingu, gdzie duże głębokości nie występują. Opakowanie może przesiąkać w czasie zanurzenia powyżej 1 metra, zanurzenia trwające powyżej 30 minut lub przy bardzo wysokim ciśnieniu wody.
Opis
Chat with us on WhatsApp
Call Our Store